Bliv medlem

Her kan du melde dig ind i KB og finde svar på de fleste spørgsmål om kontingent og betalinger.

Søger du svar, som du ikke kan finde på denne side, er du velkommen til at kontakte klubbens kontingentansvarlige Ole Larsen på kontingent@kolding-boldklub.dk eller mobil 2022 3114.

Hvad koster det at spille på de enkelte hold?

Kontingent opkræves ½ årligt – med betaling 1. februar for 1. halvår og 1. august for 2. halvår.

Det er forskelligt fra årgang til årgang, hvad kontingentet er. Du kan finde prisen ved at klikke på de pågældende hold i holdoversigten, som du finder i menuen øverst eller ved at klikke HER.

Er prisen den samme, hvis jeg melder mig ind midt i en sæson?

Som udgangspunkt er prisen per halvår fast, uanset hvornår på sæsonen du tilmelder dig. Er der kun kort tid tilbage af en halvsæson, er du dog velkommen til at kontakte klubbens kontingentansvarlige Ole Larsen – kontingent@kolding-boldklub.dk / 2022 3114 – og høre om muligheden for en reduceret pris for at være med resten af halvsæsonen.

Kan jeg få lov at prøvetræne et par gange, før jeg skal melde mig ind?

Ja, det kan du. En spiller har lov til – i samarbejde med træneren for det pågældende hold – at prøvetræne i op til tre uger, inden der skal betales kontingent.

Til gengæld er betaling af kontingent en forudsætning for at kunne spille turneringskampe. Har du ikke betalt kontingent, er du ikke registreret som medlem hos DBU og kan ikke spille kampe.

Hvordan betaler jeg kontingent?

Du melder dig ind ved at bruge tilmeldingsmodullet nederst på denne side.

Når du gør det, bliver dit betalingskort automatisk tilmeldt en abonnementsordning. Det betyder, at dit kontingent fremover automatisk bliver trukket på dit betalingskort. Der kan anvendes Dankort, VISA-kort, Mastercard m. flere.

Hvis du på et tidspunkt får et nyt betalingskort, vil du – i stedet for at få kontingent trukket direkte på kontoen - modtage en mail fra klubben med et betalingslink. Her kan du så betale, og så bliver dit nye kort automatisk tilmeldt abonnementsordningen.

Er automatisk abonnementsbetaling sikkert?

Ja, dine kortoplysninger modtager hverken Kolding Boldklub eller DBU. De behandles fortroligt og sikkert af QuickPay og Nets, der står bag betalingsløsningerne.

Kan jeg undgå automatisk abonnementsbetaling og modtage et girokort eller kontonummer i stedet?

Nej, klubbens bestyrelse har besluttet, at alle medlemmer betaler via abonnementsordning. Beslutningen er taget for at minimere den tid, der ellers skal bruges på at rykke folk for betalinger. Husk på, at bestyrelsen er frivillige folk, der arbejder for klubben i deres fritid - og den tid kan bruges på meget andet sjovere og mere udviklende for klubben end at rykke for betalinger.

Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil melde mig ud?

Ønsker du at melde dig ud, kan du gøre det ved at klikke her.

Hvis du melder dig ud, inden der opkræves kontingent, bliver der naturligvis ikke trukket nogen penge fra dit betalingskort, og abonnementsordningen bliver fjernet.

HER KAN DU MELDE DIG IND