Fodboldsjov vokser sig større - tag med den 23. oktober

image Der er masser af hygge, smil og boldglæde, når Kolding Boldklub inviterer til Fodboldsjov. Foto: Carsten B. Grubach
05. oktober 2020 kl. 13:39

Der blev grinet, hujet og jublet på Mosevej Sportsplads i fredags, da både børn og voksne hyggede sig til Fodboldsjov med DS-træner Anders Flaskager, DS-spiller Dennis Johansen og U19-træner Per Thomsen.

Alle drenge og piger fra U10 (3. klasse) og op til senior - og også mor og far - er velkomne til en gratis omgang fodbold, så sæt allerede nu kryds ud for fredag 23. oktober klokken 16.30. Målet er 100 deltagere. Der deles selvfølgelig op, så de gængse corona-regler følges.

Det er vigtigt at understrege, at konceptet er for alle uanset niveau. Man møder bare op ved klubhuset på Mosevej uden tilmelding. Og det koster altså ikke noget at være med.

For yderligere info kan Anders Flaskager kontaktes på 4267 6805