Mogens er ny bestyrer i Café Mosen

image Mogens Tersbøl er klar til at skabe nyt liv i Café Mosen, når sæsonen åbner midt i januar. Foto: Carsten B. Grubach
11. december 2020 kl. 12:24

Hans mål er at lære de omkring 750 medlemmer, trænere og ledere, der fast kommer på Mosevejs Sportsplads, at kende så hurtigt som muligt og huske deres navne.

51-årige Mogens Tersbøl bliver fra nytår ny bestyrer af Café Mosen, og når han midt i januar slår dørene op til en ny sæson, kan man møde en mand, der elsker at snakke med folk.

Og bare rolig, Mogens har ikke blot et vindende væsen, men kan også lave mad, skænke en fadøl og sørge for et spændende varesortiment til glæde for både unge og gamle. Han har flere ideer til arrangementer, som kan gennemføres, når vi forhåbentlig snart har lagt corona-epidemien bag os.

Mogens, der blev valgt som bestyrer blandt tre velkvalificerede ansøgere, har en fortid som fodboldformand i Skanderup-Hjarup, han har været fodboldtræner i 25-30 år, arbejdet som pædagogmedhjælper og været ansat på en døgninstitution for vanskeligt stillede børn.

Han søgte bl.a. jobbet som bestyrer af cafeen, fordi han synes, at det er en god kombination med mennesker og fodbold. Mogens bor i Seest, og to af hans tre døtre har allerede meldt sig som frivillige hjælpere.

Tag godt imod Mogens, som selvfølgelig også gerne vil have hjælp af andre frivillige. I Kolding Boldklub er vi til for hinanden.