Nyhedsbrev februar: Online-træning på Facebook: Få Ronaldokrop, Messiteknik, Lewandowskibody og Hålandfart

06. februar 2021 kl. 13:56

Kære KB-medlem!

Online-træning på Facebook: Få Ronaldokrop, Messiteknik, Lewandowskibody og Hålandfart.
Vi håber, at corona-virussen snart slipper sit tag i os, så vi igen kan komme ud og spille fodbold. Indtil da vil klubbens ungdomsansvarlige Jan Hede og DS-træner Anders Flaskager tilbyde onlinetræning for vores medlemmer på klubbens Facebookside.
Her er der mulighed for virtuelt at dyrke vores fællesskab og bevæge os lidt sammen,- godt nok kan vi ikke spille intervalspil med hårde tacklinger, men vi kan godt bevæge os lidt sammen, motivere og dyrke fællesskabet, siger de to trænere.
Der er onlinetræning på Facebook på disse tidspunkter:
Tirsdag 16.45 med Anders Flaskager: Få Ronaldokrop og Messiteknik (medbring en lille bold).
Torsdag 16.45 med Jan Hede: Lewandowskibody og Hålandfart (medbring en lille bold).

Alle KB-trænere er forhåndsorienteret, og spillerne er velkomne til at kontakte enten dem eller de to online-trænere, hvis der er tvivlsspørgsmål. Jan på hede0402@hotmail.com Anders på anders@famlysport.dk

Al adgang til banerne, også kunstgræsbanen,  er desværre stadig forbudt, og vi afventer spændt på nye meldinger om, hvad vi må efter den 28. februar.

Hold din familiefest på Café Mosen. Det er, når corona-restriktionerne tillader det, muligt for KB-medlemmer at holde familiefester i Café Mosen.  På onsdag underskriver KB en kontrakt med Kolding Kommune om den fremtidige drift af cafeen. Heri indgår muligheden for i et vist omfang at holde forsamlingshuslignende arrangementer. Så er der  fødselsdage, konfirmationer eller andre mærkedage, der skal fejres i familien, kan man bestille arrangementet i cafeen, der her under lukningen er ved at blive shinet op.
Da bestyrer Mogens Tersbøl indtil videre er hjemsendt med lønkompensation, skal bestillingerne indtil åbningen af cafeen tilgå Jan Hensel Skovsen, formand for klubbens cafeudvalg.
Jan kan kontaktes på telefon 2023 1401 eller mail jhs@kolding-boldklub.dk​
Vi søger stadig frivillige, som vil give Mogens en hånd med i cafeen. Interesserede kan kontakte frivillige-ansvarlig Monika Thestrup Andersen på 3122 6356.

DBU’s Fodboldskole. Vi satser stærkt på at gennemføre årets fodboldskole på Mosevej Sportsplads. Aflyses den mod forventning, får man naturligvis sine penge tilbage. Tilmelding via KB’s hjemmeside . Her er linket:

Trænerkontrakter.
KB har ændret fristerne i fremtidige  standardkontrakter for trænere. Fristerne for indlevering af omkostningsgodtgørelser er skærpet af hensyn til det økonomiske overblik, og kravene bortfalder, hvis man ikke overholder indleveringsfristerne. Nuværende kontrakter fortsætter uændret.

Husk, du altid er velkommen til at kontakte bestyrelsen, hvis du har spørgsmål, du vil have svar på. I KB er vi til for hinanden!

På bestyrelsens vegne
Carsten B. Grubach,