Nyhedsbrev november: Pas på smittefaren, men spil stadig fodbold

06. november 2020 kl. 14:12

Kære KB-medlem!
Corona-epidemien er desværre stadig over os. Vi må heldigvis stadig spille og træne fodbold, men vi skal begrænse de sociale aktiviteter og uden for banen holde så meget afstand som muligt.
Vi anbefaler stadig omklædning hjemmefra, men klæder man om på Mosevej Sportsplads, skal man sørge for, at der er højst ti ad gangen i hvert omklædningsrum.
Vi har på grund af den øgede smittefare aflyst Fodbold for sjov her i november, og et planlagt møde for alle trænere med oplæg fra SønderjyskE-træner Glen Riddersholm er udsat på ubestemt tid.
Café Mosen har det svært på grund af restriktionerne, og klubben opfordrer derfor kraftigt til, at medlemmerne støtter den så meget som muligt.
Husk stadig at bære mundbind i cafeen, holde den nødvendige afstand på hele anlægget og at spritte hænderne ved indgangen til sportspladsen.

Flere medlemmer i pigeafdelingen. KB har fået tilgang af en del U-16 spillere i pigeafdelingen, så der nu er basis for at danne et nyt hold, meddeler sportschef Roy Pendegast. Nye medlemmer kan kontakte ham på telefon 2487 0773.

Kontraktforlængelse med tre trænere. Kolding Boldklub ruster sig med tre trænerkontrakter til sin sportslige fremtid i herreseniorafdelingen. Anders Flaskager og Pete Madsen har forlænget deres kontrakter som henholdsvis cheftræner og assistenttræner for klubbens Danmarksseriehold med et år frem til udgangen af 2021. Serie 1-træner Ken Højland har også forlænget sin kontrakt, så den gælder til sommeren 2021 med mulighed for yderligere forlængelse.
Klubben satser på, at trænertrioen skal være rygraden i et større sportsligt projekt, som vi snart er klar til at offentliggøre indholdet af.
​
Lysanlægget på bane 1 ventes snart opsat af Kolding Kommune, der i løbet af vinteren også vil sørge for et fastere fundament under fodtennisbanen.

Standerhejsningen, som markerer den officielle sæsonstart i 2021 på Mosevej Sportsplads, er med forbehold for yderligere corona-restriktioner fastsat til lørdag 16. januar klokken 13
Alle opfordres til at møde frem, spille en omgang five-a-side og spise suppe i cafeen bagefter. DS-truppen har på forhånd givet sit tilsagn.

Pas på dig selv og dine nærmeste

På bestyrelsens vegne
Carsten B. Grubach,
formand,