Trænertrio skal forme KB’s fremtid

image Tre KB-trænere, tre nye kontakter: Fra venstre ses Anders Flaskager, Pete Madsen og Roy Pendegast. Foto: Carsten B. Grubach
11. oktober 2020 kl. 21:45

Kolding Boldklub ruster sig med tre trænerkontrakter til sin sportslige fremtid. Anders Flaskager og Pete Madsen har forlænget deres kontrakter som henholdsvis cheftræner og assistenttræner for klubbens Danmarksseriehold med et år frem til udgangen af 2021, mens Roy Pendegast er ansat som sportschef for pigeungdom fra U16 og op efter og vil spille en vigtig rolle i klubbens planer om at styrke sin pigeafdeling efter skilsmissen fra KoldingQ.

Roy Pendegast har en fortid som pigetræner i Haderslev FK, Seest Boldklub og KoldingQ. Han vil i de kommende år have sit virke i Kolding Boldklub og arbejde på at tiltrække både trænere og spillere til klubben.

Interesserede spillere og trænere kan kontakte Roy Pendegast på pendegast@youmail.dk