Støttemedlem

Som støttemedlem til Kolding Boldklub betaler du 500,-/år - for par 800,-/år i støtte til klubben. Midlerne anvendes blandt andet til træneruddannelser, beklædning, bolde og øvrige materialer samt at skabe fornuftige og trygge rammer som spillere og trænere kan fungere under, dette uagtet køn og alder.

Som støttemedlem bliver du en del af fællesskabet og modtager for din støtte et medlemsbevis, så du kan to gange om året deltage gratis i et fællesarrangement med Brunch/frokost i Cafe Mosen i forbindelse med DS-hjemmekamp, og du modtager ligeledes løbende informationer fra klubbens formand omkring aktiviteter i KB i forbindelse med DS-hjemmekamp pr. mail

Din støtte er vigtig for klubbens fortsatte udvikling!

Tilmeld dig her - nederst under rækken "Senior og andet"

Du vil fremover få tilsendt en mail ca. 14 dage før  kontingentbetaling.

Når du betaler, tilmeldes dit betalingskort samtidig til en abonnementsordning. Det betyder, at kontingenter fremover automatisk trækkes på dit betalingskort. Der kan anvendes Dankort, VISA-kort, Mastercard m. flere.

Har du spørgsmål, så henvend dig til: hiblindorff@gmail.com, eller på telf. 60173783.

Er det sikkert?

Ja, hverken Kolding Boldklub eller DBU modtager dine kortoplysninger. De behandles fortroligt og sikkert af QuickPay og Nets, der står bag betalingsløsningerne.