Byens klub klar til ny sæson med nye spillere

image Blå jubel over en scoring - KB er klar til at gå på måljagt i efteråret med flere nye spillere.
30. juni 2021 kl. 15:53

Efter et forår hvor både DS og Serie 1 rykkede ned, så er tiden kommet til at se fremad i Kolding Boldklub. Heldigvis sluttede begge hold af med nogle sejre, som giver tro på fremtiden.
JS starter med træningen igen mandag den 26 .juli. Nogle spillere er væk og nye kommer til men vi vil altid være interesseret i endnu flere unge mennesker som gerne vil træne tre gange om ugen i et seriøst træningsmiljø, hvor udvikling og læring er en vigtig del omkring træningen.
JS holdet får Kenneth Esters Petersen som assistentHan har stor erfaring fra sin egen karriere, som desværre stoppede alt for tidligt pga. knæproblemer, men det er absolut en kapacitet, som vi har fået tilknyttet. Han skal supplere Torben Mølby, som har mere end 20 års erfaring som cheftræner i alle rækker fra Serie 1 til 1. division. Så vi mener absolut, at vi kan udvikle et træningsmiljø, som kan løfte klubben tilbage til DS og Serie 1 igen på sigt.
Cheftræner for Serie 2 er Ken Højland, som har stor erfaring og A licens. OSøren Lynge Poulsen er spillende assistent. Her er der træning to gange om ugen med start tirsdag d. 27 juli. Begge hold har vaskeordning. JS truppen har støvleordning og har tilknyttet en fysioterapeut.

Evt. interesserede spillere kan kontakte Torben Mølby JS på 93960471 eller Ken Højland serie 2 på 51501051.