John Jensen æresmedlem i KB

image John Jensen blev medlem af KB i 1960 og har ydet en kæmpeindsats i klubben i over 50 år.
16. juni 2021 kl. 20:57

Han blev medlem af Kolding Boldklub i 1960, da han var ni år. Han startede som træner i 1968 for 3. drengehold som 17-årig. Sammenlagt har han trænet drenge i ca. 14 år og seniorhold i ca. 11 år.

Han fik debut på KB’s førstehold september 1970 som førsteårs-senior (19 år) og har både spillet på 1. 2. og 3. hold samt spillet old boys- og veteranfodbold.

Han har hjulpet til ved bankospil, Koldinghus Cup, skolefodbold og mange andre arrangementer. Han har modtaget KB's guldnål for 10 års frivillig lederarbejde og JBU's sølvnål for 15 års frivillig lederarbejde. Han har også været udnævnt som årets træner i Kolding Boldklub og har i de senere år været holdleder for DS-holdet.

John Jensen er nu 70 år, og han blev ved KB's generalforsamling tirsdag under store klapsalver udnævnt til æresmedlem af klubben.

- John er et af de mest behagelige mennesker, jeg har mødt i vores klub. Altid konstruktiv, altid løsningsorienteret og med et stort blåt hjerte, der banker for byens klub, sagde klubbens formand, Carsten B. Grubach i sin hyldesttale.

- Det er i den grad fortjent, at du udnævnes som æresmedlem af Kolding Boldklub.

John fik overrakt en ølkurv fra Liva Stormarked, og hans portræt kommer nu op at hænge i cafeen blandt andre KB-koryfæer. Stort tillykke!