Serie 1 tabte 4-1 til Bramming

Mikkel Lysgaard
30. april 2021 kl. 09:22
Vi har stillet træner Ken Højland et par spørgsmål vedrørende nederlaget i Bramming og om lørdagens udekamp i Ribe.
I taber 4-1 i Bramming, var I langt fra point i denne kamp?
Ud fra resultatet kan det jo umiddelbart lyde sådan. Vi føler dog ikke, vi var så langt fra point. I 1. halvleg spiller vi helt op med Bramming, der får et heldigt mål ved et afrettet skud, og vi går til halvleg med en god følelse i kroppen.
Desværre scorer Bramming så to mål i starten af 2. halvleg efter to standardsituationer, og så kommer vi til at halse bagefter resten af kampen.

Er du tilfreds med det spillemæssige i Bramming?
I perioder, vi skal stadig være bedre i vores boldomgang, vi sætter bolden på spil lidt for hurtigt, lidt for ofte.

I møder på papiret et hold, som ikke har fået den ønskede start (Ribe, red.). Hvordan skal I udnytte det?
Ribe spillede ligesom Bramming med om oprykningspladser til Jyllandsserien helt til det sidste i efteråret, så det er klart, de kommer med alt, hvad den kan trække. Vi skal forsøge at udnytte de perioder, hvor de måske ikke får lagt pres, og så selv stå imod, når det går den anden vej.
Ribe har en tidligere divisionsbomber i truppen i form af Anders hostrup, hvordan skal I holde ham fra chancer?
Jeg ved ikke, hvor meget han har spillet, men er han med, er det da klart, vi skal have et vågent øje på ham.

Hvor og hvornår spiller I?
Lørdag 16.15 i Ribe