Bliv sponsor

Alle vores unge mennesker er dybt taknemmelige for den hjælp dit sponsorat giver. Tak!

Vi har mange muligheder for, at din virksomhed bliver vist til alle aktive spillere og deres familier, gæstende hold med flere. Ofte vinder vores hold pokaler og medaljer, hvilket kommunikeres til vores hjemmesiden i størst muligt omfang.

Kontakt vores sponsoransvarlige for at høre nærmere om, hvilke muligheder der findes, hvis du kunne tænke dig de fordele et sponsorat tilbyder.

Kolding Boldklub er én af Jyllands største klubber målt på antallet af aktive spillere i ungdomsrækkerne (yngste op til U19). Udover det er vi er stolte over, at vores seniorspillere har sikret klubben en plads i danmarksserien, og at vi har mange flere hold i seniorafdelingen.

Kolding Boldklub er en breddeklub med mange åbne arrangementer året rundt og deltagelse i stævner og træningslejre. Der er mange frivillige tilknyttet disse hold og arrangementer, som arbejder ulønnet, så dit sponsorat er ikke blot en hjælp til holdet, men til hele organisationen omkring at få klubben til at fungere for spillernes bedste.