KB rykker ud efter 1-4 nederlag

image Martin Hedeager reducerede for KB, men det var ikke nok mod et stærkt Horsens-hold.
21. oktober 2022 kl. 21:59

Efter to sejre på stribe så havde Kolding Boldklubs JS-hold fået en chance for at undgå direkte nedrykning, men desværre forsvandt den mulighed hurtigt fredag aften på Mosevej, hvor gæsterne fra Horsens vandt en klar sejr på 4-1 mod et hjemmehold, som fra kampens start ikke virkede klar.

Efter en pauseføring på 2-0 til Horsens reducerede KBs største offensive trussel kampen igennem Martin Hedeager til 1-2 på et smukt frispark, men desværre scorede Horsens kort efter til 3-1, som lukkede det sidste luft ud af KB. I overtiden lukkede iudeholdet til 4-1.

Der var undervejs flere muligheder for scoringer til KB, hvor specielt Martin Hedeager var tæt på flere gange. Rune Nautrup fik sit kvalificerede forsøg reddet af Horsens-keeper, men alt i alt var sejren fuldt fortjent til et stærkt Horsens- hold.

Sæsonens sidste kamp er næste søndag i Sædding.

Lucas Nielsen fik en lille trøst efter nederlaget, da han af publikum blev kåret som kampens spiller. Han blev efter kampen begavet med en check på 500 kroner sponseret af Paw Kristensen og 3p logistics. Checken blev overakt at sportschef Torben Mølby.