KB søger ny leder af Café Mosen

08. oktober 2023 kl. 10:41

Kære KB-medlem!

Bestyrelsen i Kolding Boldklub har med beklagelse modtaget Mikkel Moths opsigelse af forpagtningsaftalen med Café Mosen. Mikkel ønsker at få mere tid til sit andet job i sit firma.

Jobopslaget er sendt ud på Facebook og ligger nu også på klubbens hjemmeside. I er meget velkomne til at dele det, så vi kan få fat i den rette afløser for Mikkel.

Jobopslag

Hvem vil stå i spidsen for samlingspunktet i byens klub?

Vores cafeforpagter har valgt at stoppe til nytår for at koncentrere sig om sit private firma. Derfor søger Kolding Boldklub en leder af Café Mosen, det hyggelige mødested, som på anlægget på Mosevej 1c betjener klubbens flere end 700 medlemmer.

Der kan blive tale om enten forpagtning eller ansættelse som bestyrer med fast løn – begge dele på gode økonomiske vilkår. Klubben hjælper gerne forpagteren/bestyreren i gang praktisk og administrativt.

Der er tale om skæve arbejdstider, men også om en udstrakt frihed, hvor man i flere perioder kan tilrettelægge sin arbejdstid. Man skal kunne lide at lave mad, være udadvendt og sætte pris på sociale relationer. I Kolding Boldklub er vi til for hinanden.

Cafeen er klubbens samlingspunkt og en vigtig del af dens dna, så der er gode forudsætninger for en pæn årlig indkomst med et veludstyret køkken, en stor ugentlig gennemstrømning af medlemmer, pårørende og gæster samt mulighed for større arrangementer på forsamlingshuslignende vilkår i byens klub.

Tiltrædelse: 15. januar 2024.

Interesseret? Så send en ansøgning på mail eller kontakt klubbens formand, Carsten B. Grubach, på telefon 2060 4547. Mailadressen er fmd@kolding-boldklub.dk

Hvis du vil vide mere om jobbet, er den nuværende forpagter Mikkel Moth klar ved telefonen. Hans nummer er 3144 4605.