Menu

Indgåelse af trænerkontrakter m.v.

KB vil fremover benytte sig af en digital proces for indgåelse og underskrift af kontrakter, og processen er som følger:

Den afdelingsansvarlige indgår kontakten med den frivillige

Kontrakten udfyldes digitalt, gemmes som pdf og sendes til Kassereren på freddy@regnskabsmakker.dk

Ved indsendelse af kontrakten SKAL der oplyses mailadressen på træneren

Kassereren vil efterfølgende sende kontrakten til underskrift digitalt til Træner, Afdelingsansvarlig, Formand og Kasserer.

Underskriftsanmodningen kommer fra et system som hedder Capego SmartSign, og der underskrives med privat MitID

Når alle har underskrevet, vil alle få et link til at kunne downloade den underskrevne kontrakt

Den underskrevne kontrakt sendes af Kassereren til den ansvarlige for at arkivere den behørigt

Ved indgåelse af kontrakt med KB SKAL den frivillige oplyse sit fulde navn og CPR til brug for indhentning af Børneattest
Efter anmodningen om Børneattesten har træneren maksimalt 14 dage til at godkende

KB forbeholder sig sin ret til ikke at udbetale godtgørelser af nogen art, hvis man ikke har godkendt sin Børneattest

Luk