KB skal vælge ny ledelse

03. marts 2024 kl. 12:01

Kære KB-medlem.

Tirsdag 19. marts klokken 19 skal der på årets generalforsamling i klubhuset på Mosevej Sportsplads vælges ny formand og to-tre nye bestyrelsesmedlemmer i Kolding Boldklub.

KB altså have en ny ledelse, og i skrivende stund mangler der stadig en kandidat til formandsposten. Det er på den baggrund, det ene af bestyrelsens to forslag på generalforsamlingen skal ses. Du kan se forslagene sidst i denne mail.

Generalforsamlingens dagsorden er følgende:

2. Bestyrelsens beretning, herunder orientering fra afdelingerne
  3. Aflæggelse af regnskab
  4. Indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse
    • Valg af formand i lige årstal
    • Valg af kasserer i ulige årstal
    • Valg af 4-6 bestyrelsesmedlemmer
  6. Valg af to suppleanter til bestyrelsen
  7. Valg af to revisorer og en revisorsuppleant
  8. Udnævnelse af æresmedlem
  9. Eventuelt

Forslag til generalforsamlingen skal indsendes til bestyrelsen senest otte dage før generalforsamlingen. Klubbens vedtægter kan læses på hjemmesiden.

Bestyrelsens to forslag på generalforsamlingen:

Forslag 1: Hvis der ikke vælges en formand på denne generalforsamling,

bemyndiger generalforsamlingen den nyvalgte bestyrelse til at finde en formand blandt sine medlemmer,

Forslag 2:

Ændring af vedtægter – fuldmagt indføjes.

• 10 Tegning og hæftelse. Bestyrelsen er kun beslutningsdygtig, når flere end halvdelen af dens medlemmer er til stede. Der skrives referat af alle bestyrelsesmøder. Foreningen tegnes af formanden. Ved økonomiske dispositioner over kr. 500,00 kræves dog underskrift af formand og kasserer i forening. Formand og kasserer har fuldmagt til kun i forening at tegne foreningen ved udbetaling af større summer. Klubben hæfter alene med sin formue, og der påhviler ikke klubbens medlemmer eller bestyrelse nogen personlig hæftelse for klubbens forpligtelser.

På klubbens vegne

Carsten B. Grubach, formand

Mobil: 2060 4547

I KB er vi til for hinanden