René ny forpagter af Café Mosen

13. februar 2024 kl. 13:40

Så sker det. 1. marts overtager 54-årige René Abild (se billedet) forpagtningen af Café Mosen, der har ligget i vinterdvale, siden Mikkel Moth stoppede. René glæder sig med egne ord helt vildt til at betjene de mange blå medlemmer i cafeen, der er klubbens vigtige samlingspunkt.

Og René, der bor med sin kæreste i Vonsild, har som uddannet kok sit cv i orden. Han har bl.a. arbejdet som køkkenchef ved Carlsberg i Fredericia og hos Pulzion i Kolding. Og endnu tidligere har han stået for køkkenet på Tørning Kro og i Hammelev Forsamlingshus.

René har flere ideer til at gøre Café Mosen til et endnu mere populært mødested i byens klub. Han har boet i Kolding siden 2007 og har senest haft job hos Arla Export i Vejle.

Tag godt imod René. Han er klar til at tage godt imod jer.